A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ügyfélkapu !
#1
Szia Ibcsi!
 Közben megnéztem az ELUGY-et.Szerintem az is jó lehet.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#2
Köszönöm a segítséget!
Szerencsére kis vállalkozó, 34 oldal volt az amit elküldtem.(Csak a nagyobb összegűeket kérték telefonos megbeszélés során)
Remélem elfogadják, az E-papír módszerrel küldtem.
A témacsoportnál az Adóügy-et választottam, de az ügytípusnál nem találtam jobbat mint hiánypótlás/Adóügy/.
Bár lehet hogy már nem is igen látok jól, ma egész nap hasonló  "informatikai " ügyeim voltak. Angry
Az az érdekes hogy az online számlán ezek  fenn vannak( a bejövő és kimenő is ), az miért nem elég??
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#3
Szia!
Nekem is most van egy ilyen ellenőrzésem, de én felhívtam az ügyintézőt, hogy nagyon sok az anyag (kb. 1500-2000 db szla)
és inkább bevinném, így is lett elfogadta. Egyébként szerintem ez szörnyű, hogy "napokig" kell majd szkennelgetni !?
Üdv: Ildi
Válasz idézéssel
#4
Jaj Te szegény!
E-papír kell nekik.
Felmész az ügyfél feljasználónevvel és jelszavával az epapir.gov.hu-ra ott kiválasztod a hatóságot, kitöltöd a megfelekő helyeket és oda csatolod a cuccokat amit levélben akartál kjüldeni.

Javaslom előbb olvasd el a használatit. Változtlanul az a véleményem, hogy Te szegény. Irj ha nem boldogulsz.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#5
Igen, ezt a nyomtatványt tudod használni ehhez,
 csatold a kért bizonylatokat.
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#6
Sziasztok!
Áfa ellenőrzés van egyik ügyfélnek, az iratokat elektronikusan kérik( analitika,számlák stb.). Eddig is volt ilyen,de emailben elfogadták.
Most nem. Akkor hogyan?  Ha volt már  ilyen ügyetek, segítenétek?
Van egy ELLUGY nevű nyomtatvány az ÁNYK-ban, ehhez csatoljam talán???
Mást nem találok.
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#7
Megvallom, én nem frissítettem be, sőt elég régen frissítettem a keretprogramot.
És így is tökéletesen működik, mindent be tudtam küldeni. Azt hiszem, hogy
egy darabig nem is fogom, megkímélem magam a felesleges izgalmaktól.
Válasz idézéssel
#8
Köszönjük Gajda!
Angry Angry Angry A guta üt meg. Lassan oda jutunk, hogy ha gyorsan és pontosan akarunk dolgozni el kell végeznünk a Müegyetem infrmatika szakát. Mondom ezt ayután, hogy tészt vettem egy az online számlázással összefüggő továbképzésen ahol  különösen a gyűjtő számlák móosításánál erre a meggyőződésre jutottam.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#9
Ányk keretprogram frissítendő (most 10.05-én a 2.86-os verziót kell használni).
A telepítés után  nálam problémák léptek fel, ha a Nav-hoz történő  elküldés nem működik, az alábbit kell tenni:
*
Az ÁNYK-ban Szervíz - Beállítások /fogaskerék/ Működés fülön (Működés menüpontban) - Felhasználó azonosítás KAÜ portál használatával.> a pipát kivenni.
A panelon az alábbi látjuk:
 > a  program kezelje a számított mezőket
> a mezők elhagyásakor ellenőrzi a beírt értéket
> mező javításánál felülírás mód

> felhasználó azonosítás KAÜ portál használatával > itt kell a pipát kivenni !
Válasz idézéssel
#10
Köszi Klári!
Így teszünk.

Sata
Válasz idézéssel
#11
Szia Sata!
Hát akkor küld el epapír melékleteként. (Süljön ki a szemük) Időnként az "adóalany " hjeresztődolgot csinál mit esetetekben is, a bevallás feldolgozók meg kapkoják a fejüket.
Én beküldeném 12-én.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#12
Köszi a gyors választ Klári!
A NAV-nál azt mondták hogy a papir alapú leveleket kidobják, olyan mintha nem is küldtük volna el.
Az egyik ügyintéző azt mondta hogy e-papiron kérvényezze az ü.vez. a "felélesztés"-t.
Persze kérdés, hogy mikor élesztik fel. 
Sajnos arra is ellentmondó válaszokat kaptunk, hogy az augusztusi 08-as bevallást szept. 12-ig kell beadni vagy a soron kívüli bevallásokra vonatkozó 30 napos határidővel (azért nem mindegy, mert addig hátha "felélesztik" ). Szerinted 12-e vagy 30 nap?
Köszi előre is.
Sata
Válasz idézéssel
#13
Szia Sata!
Én a helyedben tértivényes levéllel feladnám papír alapon a bevallásokat. Kisérő levélben megírnám, hogy azért, mert törölték a jogosultságot. Ezzel bizonyítani lehet , hogy mindent elkövetett a teljesítés érdekében.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#14
Sziasztok!

A cégbíróság törölte a céget (kényszertörlés), a cégközlönyben tegnap jelent meg a hirdetmény. 
A mai napon az ügyvezető már nem tud belépni az ügyfélkapun keresztül mivel nem választható ki a cég. Így nem tud lekérdezni, bevallást benyújtani .....
Meghatalmazottja nincs. 
Az augusztusi 08-as bevallást hogyan adja be, a határidőig pár nap van.  
A NAV nem tudja. Találkoztatok már ilyennel? Mit csináljunk?
Az ügyvezetőt 5 évre eltiltották attól, hogy más cég vezető tisztségviselője legyen, de gondolom ennek nincs köze a törölt céghez.

Segítenétek?
Sata
Válasz idézéssel
#15
Sziasztok!

Vagyis minden ügyfelem cégkapujához be kell regisztrálnom?
Mi a jó ééédesanyja baja volt az ötletgazdának az eddig jól  működő rendszerrel?


Harakiri
Válasz idézéssel
#16
Cégkapu > az adott cég ügyvezetője jogosult használni, de további ügykezelőt (akár téged) lehet hozzárendelni: a cég ügyfélkapuján való  belépéskor kell a beállítások menüt (jobb felső sarok) megnyomni, ott rákattintani a cég nevére, majd új ügyintéző hozzáadásánál az adatokat beírni. Céges OBR beszámolót már csak cégkapuval lehet az IM Céginfóhoz továbbítani.

A hivatali kapu egészen más, nem a profitorientált cégeké:

Költségvetési szervek, önkormányzatok cégkapus, hivatali kapu regisztrációja
,
https://adozasitanacsadas.hu/hir/836/kol...sztracioja
Válasz idézéssel
#17
Sziasztok!

Volt egy elkésett, tegnap beküldött beszámolóm.
Én egy könyveléssel foglalkozó kft-n belül meghatalmazott könyvelő vagyok az
ügyfél viszonylatában.
Eddig a beküldés két módozatát lehetett jelölni, cégkapu és ügyfélkapu.
Beküldtem az ügyfélkapun és rendben.
Most egy másik opció a hivatali kapu jelent meg.
Ha a cégkaput jelöltem, tudtam beküldhető nyomtatványt csinálni, de visszadobták,
ha a hivatali kaput akkor ki sem tudtam tölteni a rovatot.
/Még szerencse, hogy ismervén az ügyfél " dolgait" be tudtam küldeni az ügyfél nevében/
Mi a bűbánat ez az új találmány???
Kit próbáljak regisztrálni a hivatali kapun , magamat, a cégemet??

Harakiri
Válasz idézéssel
#18
Nem, hogy szakadjon rájuk a budi. Az előbb voltam fent nyugtáért nem tudtam bejelentkezni. Nyomta, nyomta és kidobott Angry
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#19
Hát ma sem megyünk időben haza! Angry
NÉBIH-hez sem sikerül bejelentkeznem, sem a tárhelyről a nyugtákat letöltenem, szerverhibát jelez....
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#20
Ahányszor frissítenek valamit, mindig elis tolnak valamit. Én is azt látom, hogy magától visszaállt az eredeti beállitás.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#21
Miért van az, hogy újabban ismét küldözgetik a hibátlan bevallásról az értesítéseket? Aztán meg az át nem vett dokumentumról!
Pedig a beállításoknál mindenkinél kivettem a pipát az értesítéseknél és eddig nem is küldött... Angry
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#22
Sziasztok!
Nekem is problémám volt kiléptem beléptem, nem jutottam előbbre az azonosító rendszerrel.
A kódokkal is messze egyetértek, minek kell nekünk titkos rejtjeles írásokat megfejtenünk, még szerencsére, hogy nem mindig elutasító az ügyintéző, mert én már kifogtam olyat is aki majdnem a francba küldött,hogy ezt sem tudom.
Válasz idézéssel
#23
Én már ezen "kiupuffogtam" magam kb. 2 hete. Őrület, ha már mindenképpen "új fejlesztések" kellenek, mert a megbízott cégnek folyamatosan munkát kell adni, legalább úgy végeznék a munkájukat hogy az ügyfélbarát legyen. A KAÜ egy nagy rakás "kaki" lassú, néha be sem lehet lépni arról nem beszélve hogy egy nyugtáért 2x kell bejelentkezni, mind-mind idő, igaz ha szerencsénk van 1-2 perc, ha nincs szerencsénk sokkal több, de könyörgöm bevallási időszakban sokszor 1-2 perc nagyon sok.

A másik amin folyamatosan felhúzom magam: ha valami bevallással probléma van, hibaüzenetet küld a nav, kódokat írnak oda középre, aztán ebből legtöbb esetben az van, hogy fel kell hívni az ügyintézőt, ugyan magyarázza már el miért nem tudja kezelni a rendszer a bevallást, ezt megint idő-idő.... a NAV-os ügyintézőnek is a könyvelőnek is. Mindig készségesen segítenek, de könyörgöm ha nem kódokat írnának, hanem szépen magyarul leírnák hogy ez a bajunk, akkor időt spórolnánk. Emberek vagyunk és nem gépek, az ember a szavakból ért a gépek a kódokból, és ez vonatkozik a bevallásokra is mikor kijön a hiba üzenet és B2<C3 akkor ha XY>Z aztán nyomozgasd, mi a túrót akar.
Angry
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#24
Sziasztok!
Baromira ki vagyunk segítve! Egy bevallási napon ki-be ugrálunk! Milyen készségesek elmagyarázzák a billentyű kombinációt. Amennyit most magyarázkodnak ekkora energiával egy jót is csinálhattak volna, vagy ezt nem félig készen a nyakunkba önteni. UFF
Szakadjon rájuk a budi!!!
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#25
Sziasztok!
Csak úgy, hátha még érdekel mást is.
A belépéssel kapcsolatban a 1818-ra küldött kérdésemre az alábbi választ kaptam:

Tisztelt Ügyfelünk!
 
Köszönjük, hogy kérdésével a Kormányzati Ügyfélvonalhoz fordult! Az alábbi információkkal tudunk szolgálni Önnek:
 
Tájékoztatjuk, hogy tapasztalataink szerint a kapott hibaüzenet az esetek döntő többségében akkor jelentkezik, amennyiben a használt böngészőben több ügyfélkapun keresztül is megkísérelnek belépni, vagy a rendszer így érzékeli. Kérjük, hogy a használt böngészőt szíveskedjen bezárni, ezt követően kísérelje meg ismételten a belépést.
 
Amennyiben a böngésző bezárását követően sikertelen bejelentkezés, kérjük inkognitó mód használatával kísérelje meg a belépést.
 
Az inkognitó mód megnyitását különböző böngészőkben az alábbi billentyű kombinációkkal van lehetősége:
 
Chrome,Opera: CTRL+SHIFT+N
Firefox, Explorer: CTRL+SHIFT+P
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég