A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ügyfélkapu !
#1
Fúh, köszi!! Azért jól eldugták... sikerült.
Üdv: Mariszan
Válasz idézéssel
#2
  • Személyes ügyfélkapu
 

pénzügy-
jobbra megjelenő szöveg-
ebevszogáltatás
ügyintézés indítása és itt menj a kék linken tájékozódhat kat-rá és itt kell lennie
Válassz olyan munkát, amit szeretsz, és sosem kell többet dolgoznod.

Válasz idézéssel
#3
Sziasztok,


egyszerűen nem boldogulok... az ügyfélkapun belül, mikor már be vagyok lépve (új ügyfélkapu) hol tudom megváltoztatni a jelszavamat? Tehát nem elfelejtett jelszó, egyszerűen csak meg akarom változtatni.
Üdv: Mariszan
Válasz idézéssel
#4
Nézd meg a Chrome névjegyét. Nála a legfrissebb van, aminek 83.0.4103.116 a száma.
Üdv.

Tamás
Válasz idézéssel
#5
Köszi Nektek!
Egy másik böngészővel simán le tudok minden választ tölteni.
valóban a chrome a ludas.
Válasz idézéssel
#6
A Chrome-t frissíteni kellene! Nekem az van fenn és nincs gond. Magától nem frissül! Azt hiszem a Chrome névjegyénél lehet. Jobb felső sarokban van 3 pont egymás felett -> súgó -> névjegy!
Üdv.

Tamás
Válasz idézéssel
#7
Sziasztok!
Nálam ugyanez volt a helyzet addig míg a Chrome-ot használtam. Váltottam Explorer-re rögtön abba hagyta a végnélküli homokórázást. Azóta be tudok menni.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#8
Be tudsz lépni a tárhelyre, csak a NAV-os üzeneteket látod? Ha igen, akkor szerintem beállításokkal lehet valami baj! Ha nem tudsz belépni sem, akkor próbálj egy másik böngészőt használni!

Rosszul tudtam, a régi tárhely is működik még:
https://regi.magyarorszag.hu/

Nekem legalábbis jó! Chrome-t használok!
Üdv.

Tamás
Válasz idézéssel
#9
Szia Tamás!
Köszi, de nekem itt hibát jelez.
Most sem érem el a Cégbíróságtól kapott és az Önkormányzattól kapott válasz üzeneteket csak a nav rendszerében meglévőket.
Válasz idézéssel
#10
Potyi!

A régi tárhely megszűnt. Lehet, hogy ez a gond. Itt lehet belépni az újba:
https://kau.gov.hu/proxy/saml/authservic...740d297e6f
Üdv.

Tamás
Válasz idézéssel
#11
Sziasztok!
A tárhelyre érkezett üzeneteket , hogy tudom lekérdezni?
Eddig felmentem a saját tárhelyemre és láttam az üzeneteket.
Gondolok az Önkormányzattól és Cégbíróságtól érkezett  üzenetekre, mert a nav üzeneteket látom az üzeneteknél.
Lehet én vagyok béna, de az ügyfelek sem tudják lekérdezni a tárhelyükre érkezett üzeneteket.
Köszönöm
Válasz idézéssel
#12
Mónika,

megadom a jelszót,megerősítem,és a dátumból csippentek le napokat,próbád meg.
Ha ma nem megy próbáld holnap, mint ahogy írtam a rendszer lehet,hogy már kitiltott,csak nem jelzi,ebben az esetben várni kell 24 órát.
Válassz olyan munkát, amit szeretsz, és sosem kell többet dolgoznod.

Válasz idézéssel
#13
Hát, most megpróbáltam....de nem sikerül.
Akkor írjam át a jelszó lejárati dátumát amikor próbálom megadni az új jelszót, pl. a két évből "csípjek le" 1-2 napot? Vagy hol próbáljam?
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#14
Mónika!

A jelszó lejáratának dátumát is átállítottad? Ha nem, akkor nem fogadja el a jelszót.
Üdv.

Tamás
Válasz idézéssel
#15
Csodálom,hogy nem tiltott ki a rendszer ennyi próbálkozás után.A lejárat dátumával szoktam játszani 2007-óta ugyan az a jelszavam,családtagjaimnak is mindig ugyan azt adom meg.Mónika próbáld holnap ha nem sürgős a mai nap folyamán.
Válassz olyan munkát, amit szeretsz, és sosem kell többet dolgoznod.

Válasz idézéssel
#16
Jelszót szeretnék változtatni az ügyélkapun. Minden feltételnek megfelelne az új jelszó, elég hosszú, van benne legalább 2 nagybetű, számok amik nem követik egymást és mégsem enged, pedig kb. 10 variációval is próbálkoztam. Mindenképpen rá akar kényszeríteni a gép által generált jelszóra ami természetesen megjegyezthetetlen számokból és betűkből áll. Csak én vagyok ennyire béna, hogy egy egyszerű feladatot nem vagyok képes megoldani már kb. 1 órája, vagy más is szenved ettől??? Hogy lehetne ezt "megerőszakolni"? Vagy ez már megint egy újabb "védelmi intézkedés" ami elől nincs menekvés és rákényszerítik a "népet" hogy önálló jelszóval már ne rendelkezhessen csak amit a gép ad? Nagyon mérges vagyok.
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#17
Thumbs Up 
Szupeer! Mind2 működik rendesen  Big Grin
Válasz idézéssel
#18
Hátha így könnyebb:
ebev.nav.gov.hu
gate.gov.hu
Válasz idézéssel
#19
Á, én megtaláltam:
Bal oldali sáv, pénzügy, magánszemélyek, ebev szolgáltatások, szolgáltatás indítása és utána átugrik a már ismert ebev oldalra. Itt lehet lekérdezni a cégek, és a magánszemélyek adószámláját is. Jól eldugták.....és az sem logikus, hogy a magán személyek alá hogy kerül a cég adószámlája. A cégek menüpontban ilyen pedig nincs. Agyrém.
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#20
Igazán fantasztikus   Huh , jaa NEEEEM  Cry
Máris segítségre szorulok  Confused , az új helyen nem találom az adószámla lekérdezést  Sick
Válasz idézéssel
#21
Hurrááá! Megint megújult az ügyfélkapu, olyan lassú hogy bőven le fő a kávé mire eljutok a tárhelyre. "Gratulálok" a hétvégi munkához  az informatikusoknak.
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#22
Sziasztok!

Segítségül,

https://ado.hu/ado/hasznaljuk-az-ugyfelk...re-1-resz/
https://ado.hu/ado/hasznaljuk-az-ugyfelk...re-2-resz/
https://ado.hu/ado/hasznaljuk-az-ugyfelk...re-3-resz/

Pmarcsi
Válassz olyan munkát, amit szeretsz, és sosem kell többet dolgoznod.

Válasz idézéssel
#23
Szia Marcsi!
Megjavították a Chrome is letölti újra.
Válasz idézéssel
#24
Szia Potyi!

Nálam a böngésző 2007 óta a Firefox már akkor még az apehosok mondták ,hogy ezzel lehet zökkenő mentesen küldeni az ÁNYK-ból ,azóta ezt a böngészőt használom.
Válassz olyan munkát, amit szeretsz, és sosem kell többet dolgoznod.

Válasz idézéssel
#25
Szia Marcsi! 
Felhívtam a 1818-at azt mondták ismerik a problémát próbáljam más böngészővel vagy töltsem le a legújabb verziót a böngészőmre. amit használok. 
A Firefoxxal  letöltötte. Chrommmal nem.
Válasz idézéssel


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 2 Vendég